Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Spooky eyes


Όπως αναφέρεται και στην περιγραφή του blog μου, ο στόχος μου καθημερινά, δεν είναι να βγάζω τις καλλιτεχνικές φωτογραφίες που θα συνεπάρουν το κοινό που αδημονεί για ξεχωριστές εικόνες, με ιδιαίτερα κάδρα, φύση, χρώματα και μοναδικά τοπία. Ίσως κι αυτό να έρθει παρακάτω, δεν το αποκλείω. Ο δικός μου στόχος είναι να παρουσιάζω σε καθημερινή βάση αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση.
Σήμερα λοιπόν, παρατήρησα τον αντικατοπτρισμό στον καθρέφτη του δωματίου μου. Και συνειδητοποίησα πως έχω δύο κόκκινα μάτια που κοιτάζονται στον καθρέφτη μου. Μοχθηρά; Δεν το ξέρω. Πιστεύετε στο παραφυσικό/μεταφυσικό/αφύσικο;
Εγώ πάντως, το'χω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου!
Αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν έχω κανένα λόγο να φοβάμαι, γιατί πολύ απλά αυτά τα δύο κόκκινα μάτια προέρχονται από τον ηλεκτρολογικό πίνακα του σπιτιού! Παρολ'αυτά..παραμένει λίγο τρομακτικό, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου